• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
احداث خوابگاه و ورزشگاه در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) با حمایت بنیاد علوی کشور
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۳/شهریور/۱۴۰۲

احداث خوابگاه و ورزشگاه در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) با حمایت بنیاد علوی کشور

مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور گفت: با حمایت بنیاد علوی، برای احداث خوابگاه و ورزشگاه در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) به ترتیب مبالغ ۵ میلیارد و ۱۲ میلیارد تومان اختصاص یافت.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام والمسلمین پاک نژاد در آیین تجلیل از خیرین دانشگاه حضرت ولیعصر(عج)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انجام کار جهادی، انقلابی و شبانه روزی توسط مسئولان، اظهار کرد: شهدا دارای روحیه جهادی، انقلابی و شبانه روزی برای انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به عنوان بازوان حمایتی، معیشتی و آبادانی توفیق دارند در بیش از ۷۰ منطقه هدف کشور حضور فعال و جدی داشته باشد، گفت: با هماهنگی دستگاه ها و ارگان ها، سعی می شود پروژه های بهداشتی، عمرانی و مسکن محرومین در سطح مناطق کم برخوردار اجرا شوند تا شاخص های آن مناطق ارتقاء یابد.

مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور با اشاره به اینکه شهرستان قلعه گنج اولین منطقه هدف در استان کرمان در سال ۱۳۹۲ بوده است که بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آن منطقه حضور دارند، تصریح کرد: این مجموعه ها در شهرستان های کوهبنان و رودبار جنوب حضور فعال دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پاک نژاد با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد و بهزیستی با بنیادهای مستضعفین و علوی برای تأمین مسکن محرومین خانواده های معلولین در استان کرمان، گفت: ساخت ۲۷۰۰ مسکن برای استان پیش بینی شده است که نیمی از آن تحویل داده شده و تا پایان سال به طور کامل در احتیار محرومین قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از فعالیت بنیادهای مستضعفین و علوی برای نوسازی مدارس استان، از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه با سازمان نوسازی کرمان خبر داد و افزود: در بحث احیاء مدارس مناطق کم برخوردار درشهرستان سیرجان شش مدرسه عشایری که دارای وضعیت نامناسبی بودند، بهسازی شده است.

مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور هم چنین با اشاره به اهداء بیش از ۹۰ زمین چمن مصنوعی به استان کرمان توسط بنیاد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان نیز برای احداث خوابگاه مبلغ ۵ میلیارد تومان و برای ورزشگاه مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اختصاص یافت.

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید