• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اتخاذ تصمیمات اقتصادی در دیدار مشترک نماینده رفسنجان با وزیر صمت
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۱/اردیبهشت/۱۴۰۰

اتخاذ تصمیمات اقتصادی در دیدار مشترک نماینده رفسنجان با وزیر صمت

حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در دیدار با با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار ایجاد زیرساخت کارخانه صنایع پایین دستی مس شد‌


رفسنجان زیبا| در این دیدار حجت الاسلام جلالی ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های رزم حسینی و سوابق وی در هشت سال دفاع مقدس و حضور در لشکر ثارالله، تداوم این مجاهدت ها در صحنه اقتصادی کشور را ستودنی دانست.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه ریزی در حوزه صنعت و معدن و فعال سازی پهنه های معدنی در کشور و به تبع آن در استان کرمان نیازمند نگاه ویژه ای بود که خوشبختانه این مهم جزو برنامه ۱۴۰۰ از سوی وزارت صمت است، تصریح کرد: فعال سازی پهنه های معدنی و فرآوری تولیدات معادن از خام فروشی جلوگیری می کند و زنجیره تولید با فرآوری تکمیل شده و به دنبال آن اشتغالزایی می شود.

حجت الاسلام جلالی همچنین از خدمات و مسؤولیت های اجتماعی که توسط معادن در استان ها، شهرها و روستاها انجام می شود، به نیکی یاد کرد و بر تداوم آن تأکید و ابراز کرد: به ویژه در روستاها و شهرستان های اطراف معادن این خدمات باید ویژه ارائه شود.

وی با قدردانی از سیاست وزارت صمت در خصوص ثبات بازار خودرو که علی رغم سیر صعودی در شورای رقابت، در بازار شیب نزولی پیدا کرده، ادامه داد: امیدواریم در خصوص کالاهای اساسی ازجمله مرغ، روغن، شکر و…به ویژه در آستانه انتخابات، بازار ثبات داشته باشد.

در این دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به مسائل شهرستان های رفسنجان و انار پرداخت و درخواست ایجاد زیرساخت کارخانه ها به ویژه صنایع پایین دستی مس در این دو شهرستان مطرح شد که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید