• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ابراز امیدواری فرماندار از استمرار رویدادهای فرهنگی و هنری در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۱۶/بهمن/۱۳۹۹

ابراز امیدواری فرماندار از استمرار رویدادهای فرهنگی و هنری در رفسنجان

فرماندار رفسنجان در حاشیه برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از این فرصت شایسته، بر حفظ و رونق مراکز فرهنگی تأکید کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، دکتر فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در گفتگویی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر از قدیمی ترین جشنواره های سینمای ایران بعد از انقلاب هست، گفت: خیلی خوب است که این فرصت با تلاش ارشاد و حمایت های مس و همکاری سایر ادارات و مجموعه گلستان امین برای رفسنجان هم ایجاد شد تا به لطف تکنولوژی و دید وسیع مسئولین شاهد برپایی رویدادی که تنها در پایتخت و شهرهای بزرگ رخ می دهد در رفسنجان باشیم.

وی برگزاری چنین جشنواره هایی را غنیمت دانست و افزود: برپایی این قبیل رویدادها ضمن معرفی چهره های جدید موجب فرهنگسازی و ظهور کارهای نو می شود.

دکر فصیحی هرندی ضمن تشکر از مدیریت سینما امین، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری و سایر حامیان، بر رونق مراکز فرهنگی تأکید کرد و افزود: بایستی به حفظ چنین مجموعه هایی که به همت شورای شهر و شهردار وقت و با نگاه خیرخواهانه خانواده نیکوکار امین پایه گذاری شده است، کمک کنیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به تجربه موفق برگزاری جشنواره فیلم فجر طی سال های گذشته، اظهار کرد: الحمدالله رفسنجان در عرصه های مختلف افراد شاخصی را تربیت و معرفی کرده است و در حوزه سینما و تئاتر هم پیشرفت خوبی داشته است و در حال حاضر هم افراد صاحب ایده حضور دارند که با تلاش ارشاد و همکاری گسترده امیدوریم شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از برگزارکنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، ضمن تأکید بر لزوم حفظ و سلامتی شهروندان از رعایت صحیح شیوه نامه های بهداشتی در سالن سینما که مجب رفع نگرانی علاقمندان شده است، تشکر کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید