• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آیین اختتامیه مسابقه بزرگ حفظ قرآن به صورت غیرحضوری برگزار میشود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۳/آذر/۱۳۹۹

آیین اختتامیه مسابقه بزرگ حفظ قرآن به صورت غیرحضوری برگزار میشود

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه از پخش زنده مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ حفظ قرآن خبر داد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ روح الله ابوالعادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونای شهرستان رفسنجان مبنی بر لغو تمامی برنامه ها، مراسم اختتامیه، قرعه‌کشی و اعلام نفرات برتر مسابقه حفظ قرآن کریم به‌صورت غیرحضوری برگزار و از طریق صفحه اینستاگرام روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه بصورت زنده پخش میشود.
وی با تاکید بر اهتمام مجتمع مس سرچشمه به فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار داشت: به‌علت شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته، هشتمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن، ویژه سوره مبارکه احزاب، ۲۸ شهریورماه امسال به‌صورت اینترنتی و با شرکت ۷۶۰ نفر برگزار شد.
ابوالهادی افزود: نتایج آزمون و اسامی شرکت‌کنندگانی که بیشترین نمره‌ها را کسب کرده‌اند مشخص شده که با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قرعه‌کشی و انتخاب برگزیدگان بدون حضور شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت آنلاین، روز سه‌شنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۳، از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی instagram.com/eprnicico در جریان این مراسم قرار بگیرند.
ابوالهادی به جوایز این مسابقه اشاره و بیان کرد: به نفرات اول تا سوم به قید قرعه جایزه ۳۰میلیون ریالی، ۲۰ میلیون ریالی، ۱۰میلیون ریالی، ۳۰ جایزه ۵میلیون ریالی به برگزیدگان بعدی و ۵۰ هدیه غیرنقدی نیز به سایر شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، با بیان این‌که این آزمون به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار شده، گفت: برگزاری مسابقات حفظ سوره‌های قرآن کریم از دو سال پیش آغاز شد و تاکنون ۸ مرحله آزمون برای مقاطع سنی مختلف برگزار شده است.
گفتنی است؛ در هشتمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن (سوره مبارکه احزاب) ۷۶۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۶۴۲ نفر در حوزه رفسنجان، ۷۰ نفر در حوزه انار و ۴۸ نفر در حوزه پاریز و سرچشمه بودند و درمجموع، ۲۸۵ نفر با نمره بالای ۸۰ موفق به کسب نمره قبولی شدند.


  1. پریجان خواجه

    سلام علیکم میشه لطفا برگزیدگان رو اعلام کنید ما امروز نت نداشتیم تو اختتامیه شرکت کنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید