• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آیا از وعده و وعیدها برای فردوس آبی گرم می شود؟!
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: شنبه ۲۹/آذر/۱۳۹۹

آیا از وعده و وعیدها برای فردوس آبی گرم می شود؟!

در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات آب آشامیدنی بخش فردوس برگزار شد، پیرامون مسأله چاه شبکه آب مهدی آباد بحث و تبادل نظر شد.


رفسنجان زیبا| مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان در جلسه مشترک با بخشدار فردوس و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان که به منظور بررسی مشکلات آب بخش فردوس برگزار شد، تامین آب را از اساسی ترین نیازهای این منطقه برشمرد و توسعه و پیشرفت هر بخش را وابسته به وضعیت آب دانست و گفت: برای حل مشکل آب آشامیدنی این منطقه باید اقدامات کوتاه مدت در خصوص تامین آب این شبکه در اولویت باشد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت چاه و شبکه و اقدامات انجام شده توسط بخشدار ارائه گردید و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیز در خصوص شبکه های خودگردان ، برنامه های شرکت در سال جاری و آینده توضیحاتی را بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه تصمیمات موثر و کارآمدی به منظور رفع اساسی مشکلات شبکه های خودگردان شهرستان اتخاذ گردید.

شایان ذکر است که بخش فردوس سال ها از مشکل کم آبی و غیربهداشتی بودن آب رنج می برد و طی این مدت وعده و وعیدهای فراوانی مبنی بر حفر چاه، تحویل شبکه آب خودگردان روستاهای بخش و … داده شده که از هیچ یک آبی گرم نشده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید