• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آمادگی رفسنجان و انار برای حضور پرشور در نمایشگاه گردشگری تهران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۵/دی/۱۴۰۱

آمادگی رفسنجان و انار برای حضور پرشور در نمایشگاه گردشگری تهران

فرماندار رفسنجان از برنامه ریزی شهرستان های رفسنجان و انار برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.


رفسنجان زیبا| مهندس رضایی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، از حضور پرشور رفسنجان و انار در نمایشگاه گردشگری ابراز امیدواری کرد.

وی ادامه داد: با توجه به ثروت آفرین بودن صنعت گردشگری حضور در این رویداد بین المللی ضرورت دارد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به محدودیت های منابع آبی و لزوم تکیه بر سایر صنایعی مانند گردشگری، گفت: بایستی اتکا به منابع آبی را کم کرد و در این راستا گردشگری به دلیل عدم وابستگی به منابع ابی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: رفسنجان و انار به عنوان ویترین استان کرمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری تهران، نقاط گردشگری را ارائه و معرفی خواهند کرد.

فرماندار انار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در رفسنجان، محور انار را از پرتردد ترین محورها در کشور دانست و از راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی در این مسیر خبر داد.

مهندس صالحی با اشاره به گستردگی حوزه گردشگری، گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش خصوصی برای ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی گردشگری سرمایه گذاری شده است.

وی امامزاده صالح انار و قلعه ساسانی در شهر انار را از مهم ترین جاذبه های این شهرستان دانست و افزود: شهرستان انار با دارا بودن روستاهای هدف گردشگری مثل بیاض و شاهم اباد می توانند کریدور گردشگری استان را تشکیل دهند.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران با حضور فرمانداران شهرستان های رفسنجان و انار و بخشداران تابعه در هتل جهانگردی رفسنجان در حال برگزاری است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید