• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
کرمان به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شده است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۸/تیر/۱۴۰۰

کرمان به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شده است

رئیس فدراسیون فوتبال: ورزش استان کرمان دو تیم فوتبال در لیگ برتر دارد که این دو تیم پیشرفت عالی دارند و امیدواریم همین روند با شتاب بیشتر به سمت قوی شدن را طی کند.


رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازدید از روند ساخت ورزشکاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش استان کرمان دو تیم فوتبال در لیگ برتر دارد که این دو تیم پیشرفت عالی دارند و امیدواریم همین روند با شتاب بیشتر به سمت قوی شدن را طی کند و همزمان هم زیرساخت های ورزشی این استان تکمیل شود.

عزیزی خادم با بیان اینکه استان کرمان به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شده است و روند رو به رشدی دارد، عنوان کرد: این فدراسیون از همه تیم های فوتبال حمایت می کند و نگاهی به دور از تمرکززدایی، متعارف، متوازن و همراه با عدالت توزیعی در همه مناطق دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدواریم مناطق همجوار استان کرمان هم از این ظرفیت استفاده کنند و نیز فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال هم از این زیرساخت های ورزشی استان کرمان بتواند بهره بگیرد.

عزیزی خادم همچنین گفت: امیدواریم ورزش استان کرمان به ویژه فوتبال آن به مدلی تبدیل شود که مناطق دیگر از این مدل پیروی کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید