• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
وضعیت بازگشایی مدارس در هفته آینده مشخص نیست
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۸/مهر/۱۳۹۹

وضعیت بازگشایی مدارس در هفته آینده مشخص نیست

رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه برای برگزاری حضوری یا غیرحضوری کلاس ها تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم، اظهار کرد: وضعیت بازگشایی مدارس در هفته آینده هنوز مشخص نیست.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ حسین تقوی زاده با اشاره به فعالیت معلمان شهرستان در ایام کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری، اظهار کرد: از شروع پروژه مهر، آموزش های غیرحضوری همراه با کلاسهای حضوری توسط همکاران ما برگزار شده است و از امروز با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تنها به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام وزارت ارتباطات اینترنت شاد رایگان بوده و تمامی دبیران و دانش آموزان از آن بهره مند خواهند شد، گفت: بستر رایگان اینترنت شاد برای تمامی دانش آموزان و معلمان فراهم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش با بیان اینکه بازدید از مدارس در ایام کرونا به طور مستمر انجام گرفته است، گفت: با فعالسازی کمیته های بهداشت و آموزش در رفسنجان تلاش کردیم کلاس ها را به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برقرار کنیم و در کنار آن زمینه بهره مندی دانش آموزان از کلاس های نیمه حضوری و غیرحضوری را نیز فراهم نماییم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید