• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
وضعیت امکانات و ماشین آلات راهداری رفسنجان باید بهبود یابد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۹/خرداد/۱۴۰۱

وضعیت امکانات و ماشین آلات راهداری رفسنجان باید بهبود یابد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی‌رغم حوزه وسیعی که راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای در رفسنجان باید پوشش دهد، ماشین آلات و امکاناتی که دارد کفاف این حوزه وسیع را نمی‌دهد و باید امکانات و تجهیزات آن افزایش یابد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت‌ الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس در جلسه‌ای در خصوص حل معضلات حوزه راه‌داری رفسنجان اظهار کرد: قبل از جداسازی راهداری از مسکن و شهرسازی زیرساخت های آن باید فراهم می شد که امروز با کمبود نیرو و زیرساخت مواجه نباشیم.
وی با اشاره به اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رفسنجان
۱۵۴۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد، افزود: برخی راه‌ها توسط خیران ایجاد شده اند که مربوط به ۴۰ سال قبل است و اکنون نیازمند ساماندهی هستند و از اول باید زیرسازی صورت گیرد و سپس آسفالت شوند و هرچه زودتر باید نسبت به جذب بودجه و اعتبار اقدام و ما هم در تهران پیگیری خواهیم کرد.
حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با توجه به مدیریت جدید راهداری کل استان و همتی که وجود دارد نسبت به تجهیز اداره راهداری رفسنجان و همچنین تأمین و بازسازی ماشین آلات آن همت مضاعفی صورت گیرد که نیروهای راهداری بتوانند به نحو احسن و به موقع به مردم و مسافران جاده ها خدمت رسانی کنند.
وی کمبود نیرو را از دیگر مشکلات اداره راهداری رفسنجان برشمرد و گفت: این موضوع هم باید با توجه به اینکه راهداری مجموعه پرکاری است با تصمیمات خوبی که گرفته می شود هرچه زودتر حل شود.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس در ادامه به جذب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده سازی جاده رفسنجان_ زرند اشاره و ابراز داشت: این بودجه ها کفاف این مسیر را نمی دهد که باید پیگیری بیشتری شود تا اعتبارات افزایش یابد چراکه مردم ما به نظام خیلی خدمت کرده اند و این جاده ها که شبیه قتلگاه هستند نباید بیش از این خسارت جانی و مالی به مردم وارد کنند.
حجت الاسلام جلالی با تأکید بر اینکه مجموعه جدید راهداری استان نسبت به حل مشکلات راهداری رفسنجان به کارها سرعت دهد، خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس نسبت به قوانین مزاحم و رفع موانع همت خواهیم کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید