• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
واکنش مثبت و جالب توجه امام جمعه به خدمات شهرداری و شورای شهر رفسنجان
دسته بندی: عمومی انتشار: سه شنبه ۰۷/مرداد/۱۳۹۹

واکنش مثبت و جالب توجه امام جمعه به خدمات شهرداری و شورای شهر رفسنجان

دیدار صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رفسنجان با امام جمعه که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور برگزار شد، بیش از اینکه عنوان یک دیدار معمولی را به خود بگیرد، رنگ و بوی همدلی داشت.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ در این دیدار صمیمی که با هدف قدردانی از نقش مؤثر امام جمعه در ایجاد وحدت همگانی انجام شد، رئیس شورای اسلامی شهر از اعلام آمادگی شورا جهت همراهی و امیدآفرینی در شهر سخن به میان آورد و با اشاره به نگاه و انرژی مثبت امام جمعه نسبت به فعالیتهای مدیریت شهری، گفت: ذکر خدمات شهرداری و شورا در تریبون نماز جمعه از زبان شما که در هفته های ابتدایی ورودتان به شهر انجام گرفت، انرژی بخش بود.

وی با بیان اینکه دیدگاه های مثبت در مدیریت شهری انرژی مضاعف ایجاد کرده و پتانسیل ها را افزایش می دهد، اظهار کرد: از روزی که سکان اداره شهر با انتخاب مردم به دست شورای پنجم سپرده شد، تمام تلاشمان را کردیم تا به دور از مسایل سیاسی و حاشیه ای وقت و توانمان را صرف خدمت و رضایت ولی نعمتان خود کنیم.

امام جمعه رفسنجان نیز تریبون نماز جمعه را تریبون نظام دانست که متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و استفاده مطلوب از این ظرفیت را برای آگاهی سازی به شهروندان مؤثر خواند.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری نیز با اشاره به خدمات انجام شده از سوی مدیریت شهری در عمق محلات، افزود: هر فعالیت، اقدام و کار نیک در راستای تقویت نظام است و باید به مردم گزارش شود؛ بایستی کارهای خوب را برجسته کرد و کاستی ها را رفع نمود.

این دیدار با بیان خاطراتی از آیت الله هاشمیان اولین امام جمعه شهر رفسنجان و ذکر خدمات ارزنده و فعالیت های ایشان در دوران انقلاب و پیش از آن همراه بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید