• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نگاه ویژه شهرداری به گسترش فضای سبز در مناطق کم برخوردار
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۲/اسفند/۱۴۰۰

نگاه ویژه شهرداری به گسترش فضای سبز در مناطق کم برخوردار

مهندس کهنوجی رفسنجان را از شهرهای پیشگام در توسعه فضای سبز دانست و گفت: افزایش سرانه فضای سبز مناطق کم برخوردار در دستور کار شهرداری قرار دارد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در جمع مدیرعامل و کارشناسان فضای سبز، با اشاره به اهمیت فضای سبز در زندگی شهری، اظهار کرد: با توجه به حساسیت فضای سبز، یکی از دغدغه های اصلی شهرداری، شناسایی مشکلات موجود در این بخش است که بتوان با برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای رفع آنها اقدام کرد.

مهندس مجید کهنوجی حفظ فضای سبز را وظیفه ای فرابخشی و همگانی دانست و افزود: افزایش مستمر سرانه فضای سبز شهری و پارک ها در مناطق کم برخوردار چشم اندازی است که در مجموعه شهرداری رفسنجان ترسیم گردیده و توان و ظرفیت مجموعه را برای تحقق آن به کار گرفته ایم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این سازمان در مورد بهبود و افزایش سرانه فضای سبز و کاشت درخت در ایام پایانی سال ارائه داد و گفت: فضای سبز تشکیل دهنده بخش قابل توجهی از سیمای هر شهر است و تلاش این مجموعه نیز نهادینه سازی مشارکت اجتماعی در این حوزه بوده است.

گفتنی است کارشناسان حاضر در این جلسه پیرامون دغدغه های فضای سـبز شهر، فرصت ها و تهدیدات فضای سبز شهر رفسنجان، مشکلات کم آبی پارک ها، لزوم فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح شهروندان از فضای سبز و پارک ها نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید