• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نشست بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۰۱/دی/۱۴۰۱

نشست بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد رفسنجان

نشست بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور امام جمعه، روسای حوزه های علمیه و نمایندگان دانشگاهای شهرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برگزار شد.


رفسنجان زیبا| در این مراسم دکتر قدیری رئیس دانشگاه آزاد واحد رفسنجان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دکتر مفتح گفت: در بحث وحدت حوزه و دانشگاه زمینه های وحدت زیادی وجود دارد که بارزترین آن بحث آموزش و پژوهش می باشد که بین حوزه و دانشگاه مشترک است.

وی گفت: دو جریان علمی و تحصیلی در کشور وجود دارد که جریان اول حوزه هست که در خدمت ارزشها و اعتقادات و مسائل دینی جامعه می باشد و جریان دیگر دانشگاه‌ها هستند که در خدمت نیازهای جامعه حرکت می کنند.

دکتر قدیری ادامه داد: هر دو جریان نقش آفرین در امور کشور بوده اند و باید این دو با نشست هایی مسائل و مشکلات روز جامعه را بازگو کنند و تلاش برای رفع آن انجام دهند و فاصله بین حوزه و دانشگاه را کمتر کنند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دکتر مفتح گفت: دکتر مفتح هم در دانشگاه تا مقطع دکتری و هم در حوزه تا مدرک آیت اللهی تحصیل کرده اند و در روز شهادت ایشان بحث وحدت حوزه و دانشگاه مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه در این مراکز باید نیاز های علمی جامعه به طور جدی مطرح و پاسخ داده شود، گفت: دانشگاه و حوزه هر کدام رشته های تخصصی خود را کار میکنند و تلاش میکنند که نیازهای جامعه را برطرف کنند.

در ادامه اساتید و نمایندگان حوزه و دانشگاه به صورت گفتگو محور به بررسی مسایل روز پرداختند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید