• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
میزبانی رفسنجان از ۱۵ هنرمند سراسر کشور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۸/دی/۱۳۹۹

میزبانی رفسنجان از ۱۵ هنرمند سراسر کشور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی

شهرستان رفسنجان همزمان با هفته مقاومت میزبان ۱۵ هنرمند از سراسر کشور در دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی می شود.


رفسنجان زیبا| به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشد اسلامی کرمان، دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی از دهم تا چهاردهم دی ماه با اجرای ۱۷ نمایش خیابانی در رفسنجان برگزار می شود.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره و طبق جدول بخش خیابانی، از مجموع آثار محیطی راه یافته به دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی، هنرمندانی از شهرهای تهران، اصفهان، کرج، تبریز، کرمان، کرمانشاه، زاهدان، بوشهر، ساری، خرمشهر، بروجرد، خمینی شهر، دهلران، قرچک و جیرفت وارد رفسنجان می شوند.

در این رویداد فرهنگی که با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و اداره کل هنرهای نمایشی به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می شود، محوطه گلستان امین و شهرزاد در هفت سانس همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان نمایش های خیابانی راه یافته به دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی خواهند بود.

علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی می‌توانند آثار این بخش جشنواره را به صورت زنده و از طریق اینستاگرم به نشانی @farhangrafsanjan دنبال کنند.

شایان ذکر است که پرویز فلاحی پور، نصرالله قادری و شکرخدا گودرزی داوری آثار بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی را بر عهده خواهند داشت


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید