• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رئیس جمهور در رفسنجان | دستور رئیسی برای رفع دغدغه کشاورزان و آبرسانی به شهر طلای سبز
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۹/تیر/۱۴۰۲

رئیس جمهور در رفسنجان | دستور رئیسی برای رفع دغدغه کشاورزان و آبرسانی به شهر طلای سبز

رئیس جمهور ظهر امروز و با هماهنگی مسئولین استانی وارد فرودگاه رفسنجان شد و ضمن بازدید از پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، در جمع نمازگزاران نماز جمعه حضور یافت.


رفسنجان زیبا| با وجود اینکه فرماندار رفسنجان روز گذشته از سفر رئیس جمهور برای بازدید از پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان خبر داده بود، امروز آیت الله رئیسی پس از بازدید، بدون اطلاع قبلی وارد مصلی امام خامنه ای رفسنجان شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

رئیس جمهور در آغازین روزهای تیرماه و در سفر یکروزه به استان کرمان که به منظور بازدید و افنتاح تعدادی از طرح‌های حوزه آب و برق انجام گرفت، با حضور در گلزار شهدای کرمان، ضمن زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد مجاهدت های شهیدان به ویژه سیدالشهدای مقاومت را گرامی داشت.

وی پس از افتتاح پروژه های شهرهای بم و سیرجان، وارد فرودگاه رفسنجان شد و در بخشی از مسیر پروژه آب‌رسانی به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌هایی از طرح، با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات اجرای این پروژه مطلع شد.

دستور رئیسی برای رفع دغدغه کشاورزان و آبرسانی به شهر طلای سبز

رئیس جمهور با حضور در جمع نمازگزاران نماز جمعه در مصلی امام خامنه ای، با اشاره به پیشرفت عملیات لوله‌گذاری پروژه انتقال آب خلیج فارس، از فعال شدن جبهه آبرسانی به رفسنجان خبر داد و با اشاره به درخواست امام جمعه، نماینده رفسنجان و انار در مجلس و سایر مسئولین در این باره، گفت: امروز بخش مربوط به آب رفسنجان هم متصل و اعتبار لازم تخصیص یافت و اجرایی می شود.

آیت الله رئیسی در ادامه رفع دغدغه تامین برق کشاورزان شهرستان رفسنجان را از دیگر اولویت‌های مهم دولت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: امسال با مدیریت توزیع، وضعیت از سال‌های گذشته به مراتب بهتر شده و مسئولان امر با کمک کشاورزان عزیز شرایط را به نحوی مدیریت خواهند کرد که هم مشکل کمبود برق جبران شود و هم در برداشت محصولات کشاورزی دچار مشکل نشویم

وی تدین، دین مداری و ولایت مداری را از جمله ویژگی های ممتاز مردم شهرستان رفسنجان برشمرد و با گرامیداشت یاد بزرگان این شهرستان از جمله  مرحوم شیخ عباس پورمحمدی، مرحوم شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان و مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: مردم این شهرستان و همه سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از دین و ارزش‌ها خوش درخشیدند و ما به شهدایی که امروز نامشان زینت‌بخش هر کوی و برزنی در رفسنجان ، کرمان و کشور است افتخار می‌کنیم و به ارواح مطهرشان درود می‌فرستیم.

رئیس جمهور در ادامه بر لزوم حفظ هویت شهرستان رفسنجان تاکید کرد و گفت: هویت دینی و روحیه انقلابی این منطقه باید توسط جوانان عزیز و دستگاه‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز حفظ و  روز به روز ارتقاء پیدا کند.

شاین ذکر است، پس از حضور رئیس‌جمهور در نماز جمعه رفسنجان و با دستور آیت‌الله رئیسی نرده‌های آهنی بین مردم و مسئولان برداشته شد.

خبر از مجتبی شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید