• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
دارابی: مرمت بازار رفسنجان پایان امسال به تمام می رسد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۰۴/خرداد/۱۴۰۲

دارابی: مرمت بازار رفسنجان پایان امسال به تمام می رسد

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی: بودجه‌ای از وزارت میراث تخصیص خواهیم داد تا پایان امسال جشن اتمام مرمت بازار رفسنجان برگزار شود‌


رفسنجان زیبا | علی دارابی در بازدید از بازار تاریخی و قدیمی رفسنجان، از همت شایسته شهردار و شورای شهر، میراث فرهنگی و حمایت‌های فرمانداری برای مرمت و بازسازی این بازار تاریخی که قدمتی کهن دارد، تشکر کرد.

وی خواستار تخصیص بودجه با مشارکت اداره کل میراث استان و شهرداری رفسنجان برای تکمیل مرمت بازار شد و افزود: این بازار بسیار زیبا و تاریخی تأثیر بسیار زیادی در رونق کسب‌ و کار دارد و به بهسازی محیط کمک می‌کند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از تخصیص بودجه برای مرمت بازار از سوی وزارت میراث خبر داد و بر اتمام مرمت بازار تا پایان امسال تأکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم برای بهسازی و بازسازی بازارهای تاریخی استان کرمان و رفسنجان اعتباراتی پیش‌بینی شده است.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان نیز از تکمیل پروژه مرمت بازار در صورت واریز سهم مشارکتی میراث فرهنگی خبر داد و افزود: اگر اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی شامل ۲۵ میلیارد تومان شهرداری و ۲۵ میلیارد تومان از سوی میراث فرهنگی تأمین شود، از زمان واریز میراث، قول می‌دهیم هشت ماهه کار را تحویل دهیم.

عکاس: مهناز شریفی

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید