• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
خیران در رفسنجان حرف اول را در عمران و آبادانی می زنند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۵/شهریور/۱۴۰۲

خیران در رفسنجان حرف اول را در عمران و آبادانی می زنند

امام جمعه رفسنجان گفت: خیران در عرصه های مختلف کلنگ اول را می زنند و پس از آن دستکاه ها پای کار می آیند.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام عسکری در مراسم تجلیل ازخیرین دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان، با بیان اینکه خیران در رفسنجان حرف اول را در عمران و آبادانی می زنند، اظهار کرد:خیران در عرصه های مختلف کلنگ اول را می زنند و پس از آن دستکاه ها پای کار می آیند.

وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه خانوده صبوری در دانشگاه، از تلاش های مجاهدانه ریاست دانشگاه و حمایت های مجتمع مس سرچشمه تشکر کرد و گفت: اقدام شایسته بنیاد مستضعفان در راه اندازی مجموعه های عام المنفعه با همت خانواده صبوری قابل تقدیر است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون اهمیت کار نیک و ثواب آن، تصریح کرد: خداوند پاداش نام نیک و ماندگار و ارزش هایی که در دل و زبان مردم جای گیرد را می دهد.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، که شهادت هنر مردان خداست، با بیان اینکه شهدا هنرمندانی هستند که با هدیه جانشان توانستند عمر فانی را به حیات ماندگار تبدیل کنند، افزود: دارایی های دنیایی محکوم به فنا هستند و آنچه نزد خدا ذخیره شود، باقیست.

وی خیران را هنرمندانِ بعد از شهدا دانست و گفت: همانطور که شهادت هنر مردان خداست، ثروتمندان نیز با صرف اموال و دارایی در کارهای خیر، مال خود را ماندگار کردند و این ها جلوه ای از هنر مردان الهی و در رتبه بعد از شهادت قرار دارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید