• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تعامل «منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان در راستای امضای تفاهم نامه همکاری با «بانک تجارت»/ راه اندازی باجه بانک منطقه
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۲/آبان/۱۴۰۰

تعامل «منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان در راستای امضای تفاهم نامه همکاری با «بانک تجارت»/ راه اندازی باجه بانک منطقه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان: با توجه به همکاری های خوبی که بانک تجارت با منطقه و سرمایه گذاران در منطقه به ویژه شرکت ملی صنایع مس داشته و همواره پای کار بوده، امیدواریم منطقه ویژه را در پیشبرد اهداف و سیاست های خود کمک کند تا به نقطه مطلوب برسیم.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در دیدار با آقای بسکا بادی سرپرستی بانک تجارت، پیرامون تعامل این بانک با منطقه اظهار کرد: در بازه زمانی دوماهه در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با محوریت مس، پروژه هایی شروع کردیم.
وی با بیان اینکه آینده منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خیلی روشن است ادامه داد: بانک تجارت پای کار و کمک حال سرمایه گذاران واقعی بوده، امیدواریم منطقه ویژه را در پیشبرد اهداف و سیاست های خود کمک کند تا به نقطه مطلوب برسیم.
بهرامشاهی با بیان اینکه سرمایه گذاران در اولین گامی که برمی دارند بحث تسهیلات را مطرح می کنند، افزود: رسالت ذاتی ما واگذاری زمین و تأمین امکانات است و در کنار آن مزیت‌هایی فراهم کنیم که سرمایه در گردش ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: بانک ها با توجه به رویکرد دولت و توجه به بحث تولید می توانند کمک حال سرمایه گذاران باشند و به این سمت هدایت شوند و نقش پررنگ تری نسبت به گذشته ایفا کنند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در ادامه ظرفیت های بالای تولید در رفسنجان را ذکر کرد و از برنامه‌ریزی طرح «ربیع» برای سرمایه در گردش ویژه روستاها خبر داد و افزود: کار مطالعات این طرح در حال انجام است و هدف از این طرح مدیریت سرمایه در گردش و هدایت به سمت بانک ها بوده که بانک ها هم متقابلا حمایت کنند، پروژه ای در منطقه فعال شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همچنین درخواست ایجاد شعبه یا باجه بانک تجارت در ورودی (سردرب) منطقه ویژه را ارائه و بیان کرد: با توجه به اینکه منابع منطقه رو به رشد است، در آینده ظرفیتی برای بانک تجارت هم خواهد بود.
وی ابراز کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با شتاب رو به توسعه است.
وی در بخش دیگری از معرفی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان عنوان کرد: ۷۰ مورد واگذاری در منطقه انجام شده و در حال حاضر ۲۸ واحد فعال داریم که بعضی واحدها کالاهای استراتژیک تولید می کنند.
بهرامشاهی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دو هزار هکتار وسعت دارد و با توجه به آینده رو به رشد آن، راه اندازی باجه بانک هم مزیتی برای منطقه به شمار می رود هم برای بانک تجارت، که در این خصوص بر اساس موقعیت و منابع منطقه و ظرفیت های بانک تجارت سند راهبردی ایجاد شود و مسیری مشخص شود در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه در منطقه ویژه با توجه به معافیت هایی که دارد سرمایه گذاری به نفع صاحبان سرمایه است، بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دارای تنوع سرمایه گذاری است، بدین معنا که سرمایه گذاری مانند مس، پروژه های عظیم ایجاد می کند و در کنار آن پروژه ها و واحدهای تولیدی کوچکتر فعالیت دارند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید