• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بانوان فوتسالیست مس رفسنجان اولین شکست نفتی ها را رقم زدند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۲۰/فروردین/۱۴۰۰

بانوان فوتسالیست مس رفسنجان اولین شکست نفتی ها را رقم زدند

عاطفه رضایی سرمربی: تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از جایگاه بالایی برخوردار است و امروز نیز توانستیم در مقابل تیمی که در این فصل شکست را تجربه نکرده بود، پیروز شویم.


عاطفه رضایی سرمربی فوتسال بانوان مس رفسنجان درگفتگوی اختصاصی با رفسنجان زیبا، با اشاره به پیروزی شاگردانش مقابل تیم رده دوم جدول لیگ برتر، گفت: تیم فوتسال بانوان مس از جایگاه بالایی برخوردار است و امروز نیز توانستیم در مقابل تیمی که تابحال شکست را تجربه نکرده بود، پیروز شویم.

وی ادامه داد: بعد از شکست مقابل تیم هیات فوتبال خراسان رضوی دررفسنجان، جو سنگینی در تیم ایجاد شده بود که باید روحیه بچه ها را بالا نگه می داشتیم تا بتوانیم ادامه لیگ را به خوبی تمام کنیم؛ خدا را شکر می کنم که بازی امروز همان شد که می خواستیم و توانستیم از این دیدار نتیجه بگیریم.

سحر زمانی از گلزنان تیم فوتسال صنعت مس رفسنجان نیز با اشاره به بازی سخت و پرفشار مقابل پالایش نفت آبادان، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی اعضای تیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کردیم و توانستیم به گل برسیم.

سیده زهرا احمدزاده دیگر گلزن دیدار امروز نیز بازی مقابل نفت آبادان را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: هفته تمرینی خوبی داشتیم و توانستیم جواب اعتماد و تلاش مربی را بدهیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستم با نتیجه ای که حاصل تلاش تمامی اعضای کادر فنی و اجرایی بود، به تیم کمک کنم و در پیروزی تیم نقش داشته باشم.

مس رفسنجان که دردور برگشت هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی طعم تلخ شکست را چشیده بود، در هفته پنجم با غلبه بر نفت آبادان، اولین شکست سنگین نفتی ها را در رفسنجان رقم زد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید