• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آغاز به کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان
دسته بندی: عمومی انتشار: سه شنبه ۰۱/تیر/۱۴۰۰

آغاز به کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» رفسنجان با موضوع ویژه «دختران امام رضایی» آغاز به کار کرد.


رفسنجان زیبا| شهردار رفسنجان از آغاز به کار رسمی سومین جشنواره سراسری عکس بانوان به برکت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران با موضوع ویژه «دختران امام رضایی» در سالروز ولادت امام هشتم خبر داد.

مهندس مختاری با اشاره به اینکه جشنواره سوم همزمان با یکم تیرماه و ولادت حضرت امام رضا علیه السلام آغاز به کار کرد، گفت: این رویداد فرهنگی با هدف کشف استعدادهای عکاسی در خانم ها و به عنوان بستری برای نمایش دغدغه های زنان و دختران برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان و دختران در خانواده و جامعه، می تواند به افزایش مشارکت بانوان در صحنه های فرهنگی و اجتماعی منجر شود.

شهردار رفسنجان زمان برگزاری جشنواره را از میلاد حضرت امام رضا علیه السلام تا عید قربان اعلام کرد و از اضافه شدن بخش ویژه «دختران امام رضایی» در این دوره خبر داد و گفت: «بانوان و هویت ملی»، «مادر و دختری»، «دختران و امید به زندگی» و «زنان و آداب دینی و مذهبی» به عنوان محورهای اصلی سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در نظر گرفته شده اند.

شایان ذکر است سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» از یکم لغایت سی ام تیرماه برگزار می شود؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از فراخوان جشنواره می توانند به نشانی www.dokhtaranphoto.ir مراجعه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید