• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
یکی از ملزومات اولیه تحقق شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» تولید محتواست
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۳/شهریور/۱۴۰۲

یکی از ملزومات اولیه تحقق شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» تولید محتواست

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: اگر شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» را بپذیریم، یعنی هر نفر برای آنکه رسانه باشد، باید در بستر فضای مجازی یک رسانه باشد.


رفسنجان زیبا مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در مراسم پایانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای است و سردمداران و فرماندهان این جنگ باید مثل لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس بدرخشند، اظهار کرد: اگر شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» را بپذیریم، یعنی هر نفر برای آنکه رسانه باشد، باید در بستر فضای مجازی یک رسانه باشد.

احمد علی رمضانی ادامه داد: یکی از ملزومات اولیه تحقق این شعار، تولید محتواست و اینگونه جلسات مقدمه‌ای است برای آنکه در یک فرصت کوتاه، مانور و رزمایش تولید محتوا را تجربه کنیم و اگر بگوییم حضور مؤثر و تأثیرگذار در فضای مجازی یک تکلیف انسانی، شرعی و قانونی هر بسیجی است، سخن گزافی نگفته‌ایم.

وی با تأکید براینکه در حوزه جنگ نرم و رسانه باید با تمام ظرفیت به میدان بیاییم، اظهار کرد: کارهای تولید شده قابلیت نشر از صداوسیما را دارند و آمادگی داریم کارهای تولید شده را خریداری و در فضای مجازی و صداوسیمای استان و شبکه کرمان و شبکه‌های سراسری منتشر کنیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید