• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
چهارمین المپیاد محلات رفسنجان با حضور ۴٠ رشته ورزشی برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۰۷/تیر/۱۴۰۲

چهارمین المپیاد محلات رفسنجان با حضور ۴٠ رشته ورزشی برگزار می شود

علیرضا رفیعی دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات گفت: چهارمین دوره با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در ۴۰ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.


رفسنجان زیبا| وی با اشاره به اینکه سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه بود،اظهار داشت: المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در سال گذشته به‌صورت گسترده در ۲۳ رشته ورزشی با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌کننده برگزار شدکه رضایت شهروندان را در پی داشت.

رفیعی پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان در تابستان یکی از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی محلات است،اذعان داشت: چهارمین دوره با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در ۴۰ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از تاریخ پنجم تیر ماه آغاز و تا ۱۲ تیر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه مندان میتوانند از طریق سامانه http://bv.rafsanjan.ir ثبت نام و جهت دریافت اطلاعات بیشتر و با شماره ۰۹۰۲۱۷۶۸۶۸۸ تماس بگیرند.

دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به نفرات و تیم‌های برتر هر رشته در این المپیاد بزرگ ورزشی حکم، مدال و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید