• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پیشگامی فضای مجازی استان در محتوای دیجیتال نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۳/شهریور/۱۴۰۲

پیشگامی فضای مجازی استان در محتوای دیجیتال نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فضای مجازی استان در محتوای دیجیتال و گردان‌های سایبری و پایگاه‌های فضای مجازی و سایبر محور در کشور حرف برای گفتن دارد که نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است.


رفسنجان زیبا | سردار محمدعلی نظری امروز در آئین پایانی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان، خطاب به اعضای تیم‌های حاضر، اظهار کرد: رزمندگان ما و دلاوران عرصه جهاد روزی دفاع سخت داشتند و امروز سربازان جهاد نرم و فرهنگی و فضای مجازی شما هستید.

وی با تشکر از تیم‌هایی که از جای جای استان کرمان در این رویداد حضور دارند، از حمایت و پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تولید محتوای مؤثر بتوانیم جواب دندان شکنی به همه افرادی که قصد به هم ریختن کشور را دارند بدهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به واکنش شبکه‌های بیگانه نسبت به آغاز رویداد از مجاور مزار سردار شهید سلیمانی در کرمان، تصریح کرد: دشمن هرجا حساسیت داشته باشد، برای تحریف می‌رود و می‌خواهد تأثیر را برعکس کند.

سردار نظری خواستار نشر محتواهای تولید شده در فضای مجازی و صداوسیما شد و گفت: فضای مجازی استان در محتوای دیجیتال و گردان‌های سایبری و پایگاه‌های فضای مجازی و سایبر محور در کشور حرف برای گفتن دارد که نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است.

وی با اشاره به تولیدات موضوعی در حوزه‌های شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب، خطاب به تیم‌های حاضر در مراسم اظهار کرد: ابهام زدایی از شبهه‌ها در فضای مجازی کار اصلی شماست و امروز در همین راستا شما تولیدات اساسی انجام می‌دهید که می‌خواهیم ادامه دهید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بحث دفاعی از دشمن پیشگام هستیم و بازدارندگی ایجاد شده است، خواستار حمایت و همراهی مسئولین برای مقابله با دشمن در جنگ نرم شد و تصریح کرد: دشمن به تسلط بر ادراک جوانان ما امید بسته است و هر کس در این جبهه حق قرار گرفت، به شما فرماندهان می‌بالد؛ امیدوارم این رقابت‌ها باعث شود روز به روز توانمندتر شویم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید