• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ویژه برنامه روز خبرنگار توسط شهرداری رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۱/مرداد/۱۴۰۲

ویژه برنامه روز خبرنگار توسط شهرداری رفسنجان برگزار می شود

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برپایی تور رسانه ای «شهرگرد» و تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار همزمان با هفته پایانی مردادماه سال جاری خبر داد.


رفسنجان زیبا| اکبر خدادادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی و شهید خبرنگار رفسنجان احمد محمدی، به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه رفسنجان خداقوت گفت.

وی در ادامه از برپایی کارگاه دو روزه مدیریت رسانه در بحران با حضور یکی از اساتید کشوری در رفسنجان خبر داد و افزود: این کارگاه در دو نوبت و با حضور خبرنگاران علاقمند در فرهنگسرای رسانه شهرداری برگزار می شود.

معاون هنری شهرداری با بیان اینکه برای خبرنگاران شرکت کننده در کارگاه آموزشی، تور گردشگری دره راگه نیز برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان برای ثبت نام در کارگاه و تور گردشگری می توانند تا پایان روز بیستم مردادماه با شماره ۰۹۳۸۵۵۲۷۶۷۵ مکاتبه کنند.

خدادادی به برگزاری تور رسانه ای «شهرگَرد» و بازدید از پروژه های سطح شهر به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: گلباران قبور شهدا و آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت روز خبرنگار است.

شایان ذکر است، ویژه برنامه روز خبرنگار به همت معاونت هنری، فرهنگسرای رسانه و اداره ارتباطات و امور بین الملل برگزار می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید