• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
وقتی برق شهرداری رفسنجان چشم معابر شهر را میگیرد/ نگاهی به اقدامات مدیریت شهری در حوزه روشنایی معابر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۶/اردیبهشت/۱۳۹۹

وقتی برق شهرداری رفسنجان چشم معابر شهر را میگیرد/ نگاهی به اقدامات مدیریت شهری در حوزه روشنایی معابر

شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره جدید در کنار فعالیت های مختلف در حوزه خدمات شهری، عمرانی، فرهنگی و … با اجرای پروژه های متعدد روشنایی معابر در سطح شهر به یاری اداره برق آمده و توانسته نقش مهمی در ارائه خدمات به شهروندان ایفا کند.


به گزارش رفسنجان زیبا، با توجه به اینکه اجرای روشنایی بلوارها و خیابان ها جزو وظایف ذاتی اداره برق می باشد، اما شهرداری رفسنجان با تعامل مطلوب با شرکت توزیع برق، تمایل خود برای مشارکت و همکاری اعلام نموده و تاکنون سهم قابل توجهی در جلب رضایت شهروندان داشته است.

خوشبختانه با ورود شهرداری به فرآیند روشنایی خیابان ها، بلوارها و معابر، شهروندان بسیاری از محله های شهری از نعمت روشنایی برخوردار شده اند و طی دو سال گذشته روشنایی خیابان ها و بلوارهای امام خمینی(ره)، کوثر، آیت الله طالقانی، شهید شریفی، ۱۷ شهریور، امام حسین(ع)، بعثت ساحلی، پسته و شهید عابدینی به صورت مشارکتی با اداره برق انجام شده است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان، با هدف ارائه بهترین خدمات به همشهریان، اجرای روشنایی بلوار شهید زینلی و خیابان شهید قنبری در روزهای آتی به اتمام می رسد و تا پایان سال جاری ساکنین خیابان بسیج و بلوار قدس نیز از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید