• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تجربه حس خوب تماشای فوتبال در ورزشگاه از زبان بانوان رفسنجانی + عکس
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۳/آبان/۱۴۰۲

تجربه حس خوب تماشای فوتبال در ورزشگاه از زبان بانوان رفسنجانی + عکس

بانوان رفسنجانی که برای اولین بار برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آمده بودند، به بیان حس و حال این تجربه خوشایند پرداختند.


رفسنجان زیبا| ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان روز گذشته در جریان دیدار مس و فولاد حال و هوای دیگری داشت؛ رفسنجان به عنوان دومین شهرستان در استان کرمان و ششمین شهر کشور موفق به اخذ مجوز ورود بانوان به ورزشگاه شد و رکورد جدیدی در اتفاقات فوتبالی این شهرستان به ثبت رسید.

برگزاری اولین دیدار رسمی باشگاه مس در ورزشگاهی که برای اولین بار میزبان بانوان نیز شده بود، با ییروزی دلچسب مسی ها و کسب سه امیتاز خانگی توانست شور و شوق وصف نشدنی به رفسنجانی ها و فوتبال دوستان ببخشد و لذت شیرین تاریخ سازی های مس را دوچندان کند.

بانوانی که از سنین کودکی تا میانسالی و بالاتر که به صورت انفرادی و جمعی برای تماشای دیدار مس و فولاد به ورزشگاه آمده بودند، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق خوشایند، خواستار استمرار چنین حرکت هایی شدند و از دست اندرکاران تشکر کردند.

خانم ۵۶ ساله که به اتفاق خانواده در ورزشگاه حاضر شده بود، از ورود بانوان به ورزشگاه استقبال کرد و از بانوان خواست همواره در تمامی دیدارها با حفظ شئونات اسلامی حضوری پرشور داشته باشند و برای تشویق تیم سنگ تمام بگذارند.

بانوی دیگری که ۲۵ ساله سن داشت و با دوستان و آشنایان خود برای تماشای بازی آمده بود، از تجربه این حس خوشایند گفت و اجتماع بانوان در کنار هم برای تماشای فوتبال را وصف نشدنی توصیف کرد.

او هم چنین خواستار ادامه حضور بانوان در ورزشگاه شد و گفت: همیشه در تلویزیون دیدارها را دنبال می کردیم و امروز به اتفاق همسران خود به ورزشگاه آمدیم و هر یک در بخش های مخصوص آقایان و بانوان به تماشای فوتبال نشستیم.

دختر جوان ۲۰ ساله که معتقد بود میزان تشویق و حضور خانم ها در ورزشگاه از آقایان بیشتر است، به تمامی مدیران باشگاه دست مریزاد گفت و افزود: تماشای فوتبال از تلویزیون نمی توانست این حس خوب را به ما بدهد تا این هیجان را تجربه کنیم، دم همگی گرم که این فرصت را برای بانوان ایجاد کردند.

خانواده دیگری که رده سنی آن ها را از ۲۰ تا ۳۵ سال تشکیل می داد، گفتند: همسر و سایر بستگان ما در قسمت آقایان حضور دارند و از افرادی که زمینه حضور بانوان در ورزشگاه را برای حمایت از تیم محبوب شهر فراهم کردند، تشکر می کنیم؛ امیدواریم این قبیل اتفاقات ادامه دار باشد.

حضور تاریخی بانوان در ورزشگاه جدید مس رفسنجان که با مدیریت خوب تیم حفاظتی و امنیتی برگزار شد، موجی از شور و شعف در دل مردم و به خصوص بانوان ایجاد کرد؛ در کنار صحنه های زیبایی که توسط دوربین ها شکار شد، می توان حضور خبرنگاران بانو در ورزشگاه و کنفرانس خبری پس از دیدار مس و فولاد را نیز به فال نیک گرفت؛ حرکت خوشایندی که به واکنش مدیر رسانه ای و سرمربی مس رفسنجان منجر شد تا ساکت الهامی نیز این پیروزی را به طور ویژه به بانوان تقدیم کند.

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید