• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
واکنش سرمربی فوتبالیست‌های رفسنجانی به تقابل با تیم های پیشین در لیگ برتر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۹/تیر/۱۴۰۲

واکنش سرمربی فوتبالیست‌های رفسنجانی به تقابل با تیم های پیشین در لیگ برتر

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان گفت: کار مس رفسنجان در لیگ امسال مثل همه تیم های دیگر سخت است، اما باید آماده سازی خوبی داشته باشیم و با بهترین شرایط مسابقات را شروع کنیم.


رفسنجان زیبا| سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان با اشاره به اینکه در بازی های فصل گذشته چندین بار تیم های بزرگ و مطرح لیگ برتر مقابل تیم هایی که به ظاهر معمولی می‌آمدند و غافلگیر و مغلوب شدند، گفت: کار در لیگ برت سخته است؛ ما هیچ قرعه آسانی نداریم، طی سال های اخیر شرایط فوتبالی تیم ها بسیار به هم نزدیک شده است.

الهامی درباره نتیجه قرعه کشی و روبرو شدن تیم مس رفسنجان با هوادار و نساجی -که قبلا توسط وی هدایت شده اند- در دو هفته ابتدایی، گفت: این مسائل در فوتبال حرفه ای معنایی ندارد؛ اگر عامیانه بخواهم بگویم، ما مربیان ساکمان روی دوش‌مان است، امروز یک تیم هستیم و فردا تیم دیگر.

وی ادامه داد: واقعیت این است که برای من هیچ مسابقه ای در لیگ حساسیت بیشتری ندارد. همه بازی ها ۳ امتیاز دارد و من سعی می کنم با بالاترین توان و انگیزه تیمم را در همه بازی ها به میدان بفرستم. برای همه تیم های لیگ برتر و اعضای آنها احترام قائلم و تقابل ویژه ای هم با هیچ تیمی ندارم.

سرمربی نارنجی پوشان رفسنجان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم به بهترین شیوه تیم خود را آماده شروع لیگ برتر کنیم؛ هنوز برنامه های زیادی از دوران آماده سازی ما باقی مانده و به دنبال شروع پرقدرت در لیگ هستیم. عقیده ام این است که باید بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم که بتوانیم مردم عزیز رفسنجان را در فصل پیش رو خوشحال کنیم.

خبر از رضا شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید