• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
همکاری و مشارکت شهروندان سرمایه مهمی برای شهرداری است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: یکشنبه ۱۵/فروردین/۱۴۰۰

همکاری و مشارکت شهروندان سرمایه مهمی برای شهرداری است

شهردار رفسنجان از افزایش سه یرابری درآمدهای شهرداری در اسفند ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه در اسفند ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: اعتماد مردم به شهرداری و همکاری و مشارکت در پرداخت عوارض از نتایج خدمت رسانی مطلوب مجموعه مدیریت شهری است.


رفسنجان زیبا| مهندس مختاری در جمع اعضای شورای معاونین شهرداری با قدردانی از تلاش مضاعف پرسنل در ارائه خدمات به مردم در ایام شیوع کرونا با وجود محدودیت های ایجاد شده، به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز در آستانه فصل بهار اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه برای شهروندان در سال جدید و القای حس خوب در شهر از جمله اهداف مدیریت شهری در اجرای طرح استقبال از بهار بود.

شهردار رفسنجان از مدیران مناطق و ادارات شهرداری که در ایام پایانی سال روزهای پرکاری را سپری کردند، تشکر کرد و افزود: خدا را شاکریم که با تلاش بخش های مختلف مدیریت شهری، ایام نوروز رفسنجان آماده و مهیای پذیرایی از شهروندان شد.

وی بر رعایت نظم اداری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تاکید کرد و خواستار رصد و نظارت دقیق مدیران بر مجموعه تحت مدیریت خود برای پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی شد و افزود: مدیران و معاونین باید دقت کافی داشته باشند تا خللی در خدمت رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

مهندس مختاری توجه مدیران به شایسته سالاری و حمایت و پشتیبانی از کارمندان دلسوز، دغدغه مند و منظم را ضروری دانست و افزود: خدمت رسانی مفید به شهروندان با نگاه ویژه به مشاغل حساس و مهم از نتایج مهم توجه به شایسته سالاری خواهد بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید