• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نگاه توسعه محوری شهردار رفسنجان | گره هایی که به دست مدیریت شهری باز شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۹/شهریور/۱۴۰۲

نگاه توسعه محوری شهردار رفسنجان | گره هایی که به دست مدیریت شهری باز شد

شهردار رفسنجان در تشریح اقدامات مدیریت شهری پیرامون رفع گره های ترافیکی معابر، از تبدیل شهر رفسنجان به کارگاه عمرانی خبر داد.


رفسنجان زیبا| مجید کهنوجی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در محدوده بلوار آیت الله طالقانی، اظهار کرد: خوشبختانه به همت شهرداری و با همراهی شورای اسلامی شهر، تکمیل عملیات آسفالت بلوار شهید قنبری، بلوار کتاب، دو بانده کردن بلوارهای پرستار و امتداد بلوار جمهوری(شهید هنری) انجام شد.

وی با بیان اینکه به منظور تسهیل در تردد شهروندان، ادامه بلوار جمهوری در محله صادق آباد نیز دوبانده می شود، افزود: در حال تملک برای احداث بلوار امام صادق علیه السلام و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در آن هستیم تا بخش اعظمی از گره ترافیکی شهر را برطرف کنیم.

شهردار رفسنجان از اجرای چهار باند کندرو از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام خبر داد و گفت: با اجرای کندروهای بلوار کوثر و احداث میدان شهدای صنعت مس، این مسیر چهاربانده خواهد شد و شهر را از بن بست خارج می کند.

وی از اتصال مسیر منتهی به علی آباد انقلاب به بلوار شهید مقیمی خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این پروژه در خیابان های شرقی شهر نیز مسیر جدیدی برای رفع گره ترافیکی در این محدوده ایجاد خواهد شد.

کهنوجی با اشاره به تکمیل بلوار شهید سیدکاظم هاشمی، اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره جدید برای احداث و تکمیل پروژه های میدان شهید آزادنیا، آسفالت بلوار شهید محمدی(کریم‌آباد)، میدان شهیدان امینی، بزرگراه قدس(شهید حاج‌علی محمدی‌پور) و امتداد بلوار شهید کشاورزی نیز اقدام کرده است.

شهردار رفسنجان در ادامه هم چنین از تلاش مدیریت شهری برای بهبود سیما و منظر ورودی های شهر در آستانه سال جدید خبر داد و به اجرا یا تکمیل عملیات احداث ۱۰ بوستان در محلات شهر رفسنجان برای رفاه حال شهروندان اشاره کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید