• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نصب سردیس حاج قاسم در میدان شهید سلیمانی / حفظ ارزشها و نام شهدا در صدر برنامه های شهرداری رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: دوشنبه ۲۹/اردیبهشت/۱۳۹۹

نصب سردیس حاج قاسم در میدان شهید سلیمانی / حفظ ارزشها و نام شهدا در صدر برنامه های شهرداری رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اهمیت حفظ و یاد شهدا در برنامه های مدیریت شهری، از نصب سردیس حاج قاسم در میدان شهید سلیمانی خبر داد.


به گزارش رفسنجان زیبا، محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری با اعلام این خبر افزود: بدنبال مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر نامگذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی ، پرده برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و بزودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

وی به نصب تابلوی تعدادی از سرداران شهید در ابتدای بلوار شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: به منظور حفظ نام و یاد بقیه سرداران شهید رفسنجان، تصاویر آنان در بدنه های شهری که امکان تصویرنگاری وجود داشته باشد، اجرا می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه تاکنون تصاویر شهدا در میادین مختلف شهر از جمله میدان سراداران شهید امینی، ‌میدان سرداران شهید زینلی، میدان سردار شهید عباس زاده، میدان شهید زکریا، میدان شهیدان پرتوی و… نصب شده است، ادامه داد: به منظور حفظ شأن و منزلت شهدا و خانواده آنان، طی دو سال گذشته تعداد زیادی از معابر، خیابان ها و میادین به نام و تصویر شهدا مزین گردیده و بهسازی، نوسازی و تعویض تابلوهای بسیاری نیز انجام شده که در آینده ادامه خواهد یافت.

مهندس مختاری با اشاره به سایر اقدامات شهرداری در پاسداشت مقام شهدای گرانقدر، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا از مهمترین وظایف شهرداری بوده که همواره سرلوحه فعالیت های مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است که از جمله آن می توان به اکران های شهری متعدد برای معرفی شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافعین حرم و غیره، بهسازی محوطه گلزار شهدا، اجرای نقاشی دیواری های موضوعی و… اشاره کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید