• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
منتخبین جشنواره قصه‌گویی استان کرمان در رفسنجان رقابت می‌کنند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۵/آبان/۱۴۰۲

منتخبین جشنواره قصه‌گویی استان کرمان در رفسنجان رقابت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به مدت سه روز متوالی در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.


رفسنجان زیبا | اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هنری با مشارکت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان و شرکت صنعتی همگامان به مدت سه روز با حضور علاقمندان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره، ۶۲ قصه‌گو از میان ۲۰۵ قصه رسیده در شش بخش مدرن و کلاسیک، آئینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره، قصه‌های امنیت و کودکان غزه حائز رتبه برتر شده‌اند، افزود: منتخبین طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع خجسته آگاه رفسنجان با یکدیگر رقابت کرده و سرانجام ۱۵ نفر به عنوان برگزیده در رده‌های سنی نوجوان و بزرگسال به دبیرخانه کشوری معرفی خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد به نشانی https://shad.ir/kpf_kerman برای علاقمندان پخش می‌شود، تصریح کرد: رویکرد بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با شعار «با قصه لبخند بسازیم» برگزار می‌شود، مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است.

به گزارش ایمنا، اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان صبح روز ۲۹ آبان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام و معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری به کار خود خاتمه خواهد داد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید