• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مدیرکل میراث فرهنگی کرمان: رویدادها و جشنواره ها اقتصاد مکمل هستند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۳/آبان/۱۴۰۲

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان: رویدادها و جشنواره ها اقتصاد مکمل هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: رویدادها و جشنواره ها در راستای بحث گردشگری است و در حوزه اقتصاد از آن با عنوان اقتصاد مکمل یاد می شود.


رفسنجان زیبا| سعید شاهرخی در نخستین جشنواره زعفران راویز رفسنجان، با تقدیر از بانیان برگزاری این رویداد، اظهار کرد: از همه کسانی که در عرصه هنر و با زبان هنر به جای اینکه با گوش ما حرف بزنند، با دل ما حرف زدند، تشکر می کنم.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری جشنوازه زعفران راویز، افزود: رویدادها و جشنواره ها در راستای بحث گردشگری است و در حوزه اقتصاد از آن با عنوان اقتصاد مکمل یاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه هرجا با رکود مواجه شدیم، می توان گردشگری را به عنوان مکمل دید، اظهار کرد: این جشنواره به عنوان اقتصاد مکمل دروازه های حضور مردم به روستای راویز را باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه درگردشگری کشاورزی، گردشگری خوراک و گردشگری سلامت رویداد داریم، گفت: با توجه به صحبت بخشدار، راویز منقطه کم برخورداری است و به عنوان کسی از امانتداران این حوزه، دست به دست هم می دهیم تا در کمترین زمان ممکن کمک می کنیم این نقطه برخوردار شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید