• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
لزوم بروز رسانی سیستم های مالی شهرداری رفسنجان و سازمان‌های وابسته
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: چهارشنبه ۱۱/تیر/۱۳۹۹

لزوم بروز رسانی سیستم های مالی شهرداری رفسنجان و سازمان‌های وابسته

مهندس پاکزاد با اشاره به ضرورت بروز رسانی سیستم های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: پیشنهاد می شود برای شفاف سازی هرچه بیشتر املاک و دارایی های شهرداری، حسابداری تعهدی اجرا شود.


به گزارش رفسنجان زیبا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در جمع مدیران و‌کارشناسان مالی شهرداری با تأکید بر لزوم انعکاس دقیق گزارش های مالی از سوی شهرداری رفسنجان، خواستار بهره گیری از نیروهای متخصص در این حوزه شد و افزود: با توجه به حساسیت موضوع ضروریست نسبت به ارائه گزارش های مالی حساسیت و دقت بیشتری صورت گیرد و در صورت لزوم آموزشهای لازم به کارشناسان و مدیران مربوطه ارائه شود.

مهندس پاکزاد در ادامه با اشاره به ضرورت بروز رسانی سیستم های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: پیشنهاد می شود برای شفاف سازی هرچه بیشتر املاک و دارایی های شهرداری، حسابداری تعهدی اجرا شود.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر به ریاست مهندس پاکزاد در پنجاه و دومین جلسه پس از استماع گزارش حسابرسی شهرداری و سازمان های عمران، آتشنشانی و فضای سبز، ضمن بررسی کامل موارد مطرح شده، با قدردانی از عملکرد مالی شهرداری در گزارش حسابرسی و تشکر از شهرداری و سازمانهای تابعه بر شفاف سازی پیرامون موارد مطرح شده و رفع ایرادات شکلی تاکید نمود.

گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۳۹۷ شهرداری عصر روز گذشته با دستور حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورا در کمیسیون برنامه و بودجه مطالعه و بررسی شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید