• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
فصل شکوفایی امیدهای آینده سینمای ایران با برگزاری جشنواره فیلم «شهرنما»
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۵/آبان/۱۴۰۲

فصل شکوفایی امیدهای آینده سینمای ایران با برگزاری جشنواره فیلم «شهرنما»

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» در رفسنجان با محوریت شهر و شهروندی و با حضور فیلمسازان سراسر کشور خبر داد.


رفسنجان زیبا| سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر افزود: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر روح و روان شهروندان و معرفی شهر رفسنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: فیلمسازان از سراسر کشور می توانند در دو بخش سراسری و بومی به ترتیب ویژه تولیدات فیلمبرداری شده در خارج و داخل شهر رفسنجان با موضوع شهر، ‌امید و آینده، شهر، خانواده و فرزندآوری، شهر و زیست عفیفانه، حقوق و فرهنگ شهروندی و موضوع آزاد با محوریت شهر در این رویداد شرکت کنند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه جشنواره «شهرنما» می تواند نگاه ها را به سمت شهر طلای سبز و دیار فاتحان اروند معطوف کند، تصریح کرد: شعار رویداد، «روی خوش آرامش» است که از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری به عنوان شعار محوری شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان تعیین شده است.

وی افزود: شهرستان رفسنجان طی سال های متمادی در پرورش فیلمسازان جوان در کشور سرآمد بوده است و برگزاری این رویداد می تواند نسل جدیدی از علاقمندان و فیلمسازان را به جامعه سینمایی کشور معرفی کند و به معرفی بهتر شهر رفسنجان به عنوان شهری انقلابی، پویا و مؤثر بینجامد.

حسینی داورانی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات هنری و فرهنگی همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است، گفت: امیدواریم با حضور گسترده فیلمسازان در جشنواره سراسری «شهرنما»، ضمن ایجاد شور و نشاط در هنرمندان، شاهد تولید آثاری درخور و فاخر باشیم.

معرفی ارکان جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»

رئیس جشنواره فیلم «شهرنما» در ادامه با اشاره به انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، افزود: مجید کهنوجی، اکبر خدادادی، سیدمحسن سجادی، عباس بلوچی و امیر شریفی پور اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، علیرضا تقاصی، محمد خلیلی و محسن مجیدی به عنوان عضو هیأت انتخاب و رضا فهیمی، محمد صادق اسماعیلی و خانم طیبه فلکیان به عنوان داوران رویداد منصوب شده‌اند.

حسینی داورانی تاکید کرد: به منظور برقراری تعامل بیشتر با هنرمندان و علاقه‌مندان با هدف اجرای دقیق رویداد، عباس بلوچی، حسن نجفی و امیر موحدی به ترتیب به عنوان دبیر هنری، دبیر علمی و دبیر اجرایی جشنواره و بهناز شریفی و افسانه عربی به ترتیب به عنوان مدیر روابط عمومی و مسئول فضای مجازی منصوب و معرفی شده‌اند.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در رویداد می‌توانند تا سی‌ام دی ماه به نشانی www.rafsanjan.ir مراجعه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید