• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
فداکار به ابقای مُشکی رضا نداد| اقبال گروه های سیاسی از انتخاب هوشمندانه استاندار
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۳/خرداد/۱۴۰۱

فداکار به ابقای مُشکی رضا نداد| اقبال گروه های سیاسی از انتخاب هوشمندانه استاندار

محمدمهدی فداکار داورانی به قدری هوشمندانه عمل کرد که می توان به جرأت گفت موی لای درز انتخابش نمی رود؛ او که در آیین تکریم و معارفه این انتخاب را شخصی قلمداد کرده بود، با انتصاب به جای فرماندار رفسنجان توانست اقبال تمامی گروه های سیاسی را به دست آورد.


نیش نقد| روزها گذشت و انتظارها به سر رسید و بالاخره حسین رضایی که پسته رقم زودرس او در میان عام شهره خاص دارد و ید طولایی در کشاورزی و پرورش پسته در ایران و کرمان دارد، بر کرسی فرمانداری رفسنجان تکیه زد.

درست دو هفته مانده به انتصاب نماینده عالی دولت در رفسنجان، گمانه زنی ها بر سر روی کار آمدن حسین رضایی در رسانه ها منتشر شد؛ عموم که تصور می کردند بازگشت فرزند شیخ عباس پورمحمدی به فرمانداری رفسنجان دور از انتظار نیست، با طرح یکباره نام حسین رضایی انگشت به دهان ماندند.

محمدمهدی فداکار داورانی که تجربه مدیریت در دستگاه های مختلف را دارد، به قدری هوشمندانه عمل کرد که می توان به جرأت گفت موی لای درز انتخابش نمی رود؛ او که در آیین تکریم و معارفه این انتخاب را شخصی قلمداد کرده بود، با انتصاب به جای فرماندار رفسنجان توانست اقبال تمامی گروه های سیاسی را به دست آورد.

با نگاهی گذرا به میهمانانی که در آیین رضا مُشکی و معارفه حسین رضایی حضور داشتند و از نخبگان کشاورزی تا شخصیت های سیاسی را شامل می شدند، می توان متوجه شد که مدیر اسبق جهاد کشاورزی رفسنجان و رئیس انجمن پسته ایران پیش از آن که سیاسی باشد، یک مدیر عملگراست.

تحول در حوزه کشاورزی و بهره گیری از استعدادهای این حوزه در دوران مدیریتی وی نشان از روی گشاده حسین رضایی برای جلب تمامی نخبگان و علاقمندان به پیشرفت رفسنجان دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان که بعد از کش و قوس های فراوان روی کار آمده است و از رصد رسانه ها به عملکرد خود به خوبی آگاه است، از تمامی رسانه ها برای یاری رساندن دعوت کرد؛ این موضوع دقیقا در ادامه درخواست سایر سخنرانان برای دعوت به آرامش در شهر بود که شاید شهرستان رفسنجان بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است.

به قلم: بهناز شریفی

عکاس: مهناز شریفی

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید