• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
عملیات اجرایی پلاتوی تئاتر در بوستان شهید مطهری رفسنجان قوت گرفت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۱۶/مرداد/۱۳۹۹

عملیات اجرایی پلاتوی تئاتر در بوستان شهید مطهری رفسنجان قوت گرفت

عملیات اجرایی ساخت پلاتوی یلدا در رفسنجان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری و به همت خانواده مرحوم یلدا آبشاهی در بوستان شهید مطهری به طور جدی آغاز شد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ پلاتوی یلدا که تفاهم نامه اجرای آن مرداد ماه سال گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و شهردار رفسنجان منعقد و تقدیم به جامعه فرهنگ و هنر رفسنجان شد، در زمینی مساحت بیش از ۳۰۰ مترمربع واقع در بوستان شهید مطهری و در محل مجموعه فرهنگی ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی بنا خواهد شد.

به گفته معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، پروژه پلاتو هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد و فاز اول آن به زودی با تکمیل سازه طی دو ماه آینده به اتمام میرسد.

محمدعارف پوراسداللهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پروژه مذکور پس از اتمام عملیات عمرانی و تجهیز کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: عملیات خاکبرداری و زیرسازی در این محل به اتمام رسیده و سازه پلاتوبا وزن تقریبی ۱۰ هزار کیلوگرم در حال تهیه و ساخت می باشد.

الزم به توضیح است که رفسنجان با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه هنرهای نمایشی و با وجود هنرمندان بسیار تاکنون از نبود سالن استاندارد برای اجرای مطلوب نمایش رنج میبرده است که بحمدالله با ساخت پلاتو و تماشاخانه اختصاصی می توان شاهد رفع بخش مهمی از دغدغه های جامعه فرهنگ و هنر باشیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید