• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
عرضه میوه با قیمت مناسب در دو نقطه شهر با همکاری اتاق اصناف و شهرداری رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۸/آذر/۱۴۰۱

عرضه میوه با قیمت مناسب در دو نقطه شهر با همکاری اتاق اصناف و شهرداری رفسنجان

رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان از عرضه میوه با قیمت مناسب در آستانه شب یلدا و به منظور حمایت از مصرف کنندگان در دو نقطه شهر خبر داد.


حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار #رفسنجان_زیبا با اعلام این خبر گفت: جهت سهولت در دسترسی شهروندان به میوه تازه و با قیمت مناسب علاوه بر میدان میوه و تره بار واقع در بلوار پسته، محل های موقت برای عرضه میوه در سطح شهر تعیین شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما در اتاق اصناف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، اظهار کرد: در حال حاضر دو محل در بلوار خلیج فارس از سمت میدان علی بن ابیطالب(ع) و میدان شهید صیاد شیرازی جنب مصلی برای عرضه میوه شب یلدا در نظر گرفته شده است.

رئیس اتاق اصناف ضمن تشکر از همراهی شهرداری برای اختصاص زمین جهت عرضه میوه با قیمت مناسب، تصریح کرد: عرضه میوه در این محل ها موقت و توسط خودروهای وانت انجام می شود و در صورت عدم رعایت نرخ مصوب فروش میوه توسط مغازه ها، این ایستگاه ها ساماندهی و دائمی می شوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان هم چنین از فعال شدن ۸ گشت بازرسی برای کنترل قیمت آجیل و میوه در آستانه شب یلدا در سطح شهر خبر داد و گفت: نظارت ها تا پایان هفته ادامه دارد.

شایان ذکر است، ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز در گفتگوهای جداگانه ای ضمن تأکید بر رعایت نرخ نامه مصوب توسط فروشندگان، از تشدید گشت های بازرسی در آستانه بلندترین شب سال خبر دادند.

شهروندان محترم جهت گزارش هرگونه تخلف و گرانفروشی می توانند با شماره سه رقمی ۱۲۴ تماس بگیرند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید