• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند باشند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۳/اردیبهشت/۱۴۰۳

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند باشند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به این که در بیشتر شهرهای صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت های صنایع و معادن هستیم، انتظار می رود مسئولان و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.


رفسنجان زیبا| حسین رمضانی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان اظهار کرد:ضرورت دارد تمامی مسئولین شهرستان در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به این که در بیشتر شهرهای صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت های صنایع و معادن هستیم، انتظار می رود مسئولان و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

رمضانی زاده با بیان اینکه هم اکنون مکان اورژانس اجتماعی رفسنجان مناسب نیست، افزود: جابجایی محل استقرار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان قرار گرفته است.

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختمان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به جابجایی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین و اشخاص مددجو می باشد، با پیگیری های انجام شده در سطح شهرستان این امکان فراهم شد که خدمت رسانی اورژانس اجتماعی به محل دیگری موقتا انتقال یابد.

وی افزود: این اقدام بزودی با همکاری مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان و با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان انجام و محقق خواهد شد.

رمضانی زاده خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با پیگیری مجموعه های متولی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رفسنجان در اسرع وقت موضوع ساخت مکان مناسب به صورت دائمی و متناسب با نیازهای شهرستان صورت پذیرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید