• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
صدور شش مجوز حفر چاه و رفع تنش آبی رفسنجان در تابستان امسال
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۵/فروردین/۱۴۰۲

صدور شش مجوز حفر چاه و رفع تنش آبی رفسنجان در تابستان امسال

فرماندار رفسنجان از صدور مجوز حفر ۶ حلقه چاه آب آشامیدنی در شهرستان در راستای رفع تنش آبی تابستان خبر داد.


رفسنجان زیبا | مهندس رضایی در این باره توضیح داد: حفر چاه ها در حومه شرقی شهرستان شروع شده و تا خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید تا مشکل تنش آبی برای روستاها که بیشتر در تابستان اتفاق می افتد رفع شود.

وی در بازدید از طرح های در دست اقدام حوزه آب شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفت، گفت: خطوط انتقال آب به متراژ ۶ هزار۵۰۰ متر در حال اجراست و تا پایان خردادماه تکمیل و بهره برداری می شود.

رضایی در بازدید از خط انتقال آب ۳۲ کیلومتری خلیج فارس از محدوده احمد آباد دئفه به سمت رفسنجان اظهار کرد: نیمی از پروژه اجرا شده و پیگیریم ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز اجرا شود تا بخش دیگری از آب آشامیدنی مورد نیاز رفسنجان تأمین و مشکلات کمبود آب شهرستان کاهش یابد.

فرماندار رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه رفع مشکلات آب شهرستان، مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی آب احداث شده و در مرحله اجرایی قرار دارد که امیدواریم تیر ماه به بهره برداری برسد.

 

↩️ او خاطرنشان کرد: در برخی روستاهای شهرستان اهالی با کمبود، افت فشار و یا قطعی آب آشامیدنی مواجه هستند که اجرای طرح های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب شهرستان گامی موثر در رفع این مشکلات خواهد شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید