• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شورای شهر رفسنجان سالم و پیگیر است/ شهردار بدون تعارف برای شهر کار می‌کند
دسته بندی: تازه های شهر فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۰۶/مهر/۱۴۰۲

شورای شهر رفسنجان سالم و پیگیر است/ شهردار بدون تعارف برای شهر کار می‌کند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان از مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری رفسنجان قدردانی کرد.


رفسنجان زیبا| به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی‌زاده در جلسه شورای اسلامی شهر با ابراز خرسندی از خدمات مدیریت شهری، اظهار کرد: در رفسنجان هم شورای شهر شورای سالم و پای‌کار است و پیگیر حل مشکلات مردم و هم شهردار انصافاً بدون هر گونه تعارف در حال فعالیت و کار هستند و در جهت حل مشکلات شهرستان کمک می‌کنند؛ وقتی تلاش و همت این بزرگواران را می‌بینیم سعی می‌کنیم به سهم خود و در حد توان خود به این عزیزان کمک کنیم.

وی با یادآوری انجام وظیفه مجتمع مس سرچشمه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان، بیان کرد: وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را در زمینه احقاق حقوق عامه انجام دهیم؛ اگر در امر پیشگیری می‌خواهیم موفق شویم باید همدلی بین مسئولین وجود داشته باشد.

رئیس دادگستری رفسنجان بر انجام دقیق و مطابق قانوان تمام مصوبات شورای شهر تأکید کرد و افزود: هم دادگستری و مجموعه‌های دستگاههای اجرایی و مدیریت شهری در امر پیشگیری شرح وظیفه قانونی و اعتبار برای آن‌ها تعریف شده یا مجموعه مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، چند مسئول اعتباراتی داشته باشند و مسائل شهرستان را با یک حساب متمرکز مصوبات جلسات را به سرانجام برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز با اشاره به بازدیدهای اعضای شورا از سطح شهر و رضایتمندی بیش‌از ۸۰ درصد شهروندان از عملکرد شهرداری، تصریح کرد: مجموعه شورای ششم دلسوز شهر است و با جدیت تمام کار در شهر را دنبال می‌کند و نهایت توان را برای خدمت به مردم گذاشته است.

سیدحسین رحیمی با بیان این‌که مسئولیت‌ها کوتاه و زودگذر هستند، بر تعاملات مناسب حوزه قضایی با مدیریت شهری جهت تسهیل در روند خدمت رسانی به شهروندان و حل مشکلات شهر تاکید کرد و گفت: انصافاً اعضای شورای شهر نهایت وقت خود را در اختیار شورا گذاشته‌اند و شهردار محترم نیز در این مدت شبانه‌روز خدمت می‌کند.

وی با بیان این‌که در ۱۳۰ نقطه شهر کار عمرانی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: علیرغم این‌که بودجه شورا ۴۷۰ میلیارد بوده، مهندس کهنوجی برای سال اول ۱۰۰۰ میلیارد و امسال ۲۰۰۰ میلیارد بودجه برای شهرداری پیشنهاد دادند. شهرداری از محل دولتی حمایت آنچنانی نمی‌شود و لذا باید بودجه خود را درآمد کسب کند تا شهر را اداره کند.

علیرضا محمدی دادستان شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه ضمن ابراز همکاری و تشکر از مجموعه مدیریت شهری و شهردار، بر همراهی و همکاری با مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید