• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شرط و شروط جدید ستاد مقابله با کرونا در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۲۵/آبان/۱۳۹۹

شرط و شروط جدید ستاد مقابله با کرونا در رفسنجان

با توجه به تصمیم جلسه ستاد استانی مبنی بر بازگشایی و فعالیت محدود برخی از صنوف فعالیت گروه شغلی شماره ۲ از ۲۵ آبان ماه از سرگرفته خواهد شد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ در اطلاعیه ستاد کرونای شهرستان رفسنجان آمده است: ضمن تشکر صمیمانه ازهمشهریان عزیز و کلیه اصناف و بازاریان فهیم و آگاه و زمانه شناس شهرستان، که در رعایت تعطیلی های اخیر نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشتند، به استحضار می رساند، با توجه به مجوز بازگشایی برخی از صنوف با زمان فعالیت محدود که در جلسه ستاد استانی مطرح گردید، به پیشنهاد اتاق اصناف و در راستای ایجاد شرایط بهتر، فعالیت گروه شغلی شماره ۲ از ۲۵ آبان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرگرفته می شود.
به دلیل شرایط بسیار بد و حاد کرونا در شهرستان ، فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ همچنان ممنوع می باشد.
برگزاری کلیه مراسمات ترحیم در آرامستان ها و مساجد تا اطلاع ثانوی ممنوع بود و محدودیت های ترافیکی در مسیر های مربوط به آرامستان و گلزار شهدا همچنان برقرار می باشد.
گروه شغلی شماره یک شامل : فروشگاه های مواد غذایی و لبنی، نانوایی ها ، قصابی ها ، مراکز عرضه گوشت و مرغ ، داروخانه ها بدون محدودیت زمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند.
تا پایان هفته فعالیت ادارات به صورت دو سوم خواهد بود و روسای ادارات باید از طریق میز خدمت برای ارائه خدمات به مردم استفاده نمایند.
به کلیه شهروندان عزیز هشدار داده می شود که علت بسیاری از موارد ابتلا به بیماری که متاسفانه منجر به وخامت حال و یا فوت فرد مبتلا شده است، جلسات خانوادگی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک بوده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید