• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
«ستارگان رزمی»؛ خونِ‌‌تازه در رگ‌ ورزش‌ های رزمی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۳/آذر/۱۴۰۱

«ستارگان رزمی»؛ خونِ‌‌تازه در رگ‌ ورزش‌ های رزمی رفسنجان

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان: برگزاری المپیاد «ستارگان رزمی» با مشارکت ۳ هزار ورزشکار نگاه‌ها را به استعدادهای ناب ورزش‌های رزمی در شهرستان رفسنجان معطوف کرد.


رفسنجان زیبا| حسین پورمحمدی المپیاد ورزشی «ستارگان رزمی» را نوع جدیدی از مسابقات رزمی دانست که پیش از این بصورت مجزا برای هر رشته برگزار می شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و رقابت به شکل کنونی با حضور تمام رشته‌های رزمی فعال در شهرستان، کار بدیعی بود، گفت: با وجود همزمانی این دوره از مسابقات با رقابت های جام جهانی فوتبال استقبال خوبی صورت گرفت.

مدیرباشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان ادامه داد: بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر از ورزشکاران رزمی شهرستان در المپیاد شرکت کردند که رکوردی در المپیادها و مسابقات رزمی در سطح استان و کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیات‌های رزمی با حداکثر توان و ظرفیت در المپیاد «ستارگان رزمی» شرکت کردند، ادامه داد: با وجود محدودیت ها و ممنوعیت های کنونی، این دوره از مسابقات بدون هیچگونه تنش با نظم بسیار بالا برگزار شد.

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان هم چنین از همکاری بسیار‌ خوب هیأت‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران برای برگزاری باشکوه المپیاد «ستارگان رزمی» قدردانی کرد.

حسین پورمحمدی خاطرنشان کرد: در این المپیاد که به‌مدت سه‌هفته به‌طول انجامید، ۱۷ مسابقه برگزار شد و نزدیک به هزار نفر جایزه دریافت کردند.

وی افزود: بیشترین شرکت کنندگان از رشته کاراته‌ کنترلی بانوان بود که طی آن ۵۵۰ ورزشکار از ساعت هشتِ‌ صبح تا یک‌ و‌ نیم بامداد به رقابت پرداختند.ب

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری برگزاری این المپیاد را جاری شدن خون تازه در رگ‌های رشته‌های رزمی عنوان کرد و افزود: المپیاد «ستارگان رزمی» موجب رونق، پویایی و سرزندگی رشته هایی شد که پیش از این با استقبال کمتری مواجه بودند.

پورمحمدی ثمرات برگزاری چنین المپیادهایی را مستمر خواند و اظهار کرد: تأثیر این رویداد در سال‌های آینده و با معرفی استعدادهای ناب جوان و نوجوان ورزش‌های رزمی شهرستان به مسابقات استانی و ملی نمود پیدا خواهد کرد.

وی برپایی مسابقات و المپیادهای تخصصی را از دیگر برنامه های پیش روی باشگاه ورزشی شهرداری اعلام کرد و گفت: برای برپایی جشنواره ای تخصصی در زمستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در نوع خود در کشور کم‌نظیر بوده و حرکتی‌نو در ورزش خواهد بود که جزئیات آن بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید