• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
درمانگاه بیماران سرطانی رفسنجان در انتظار تأمین اعتبار
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۰۸/شهریور/۱۴۰۲

درمانگاه بیماران سرطانی رفسنجان در انتظار تأمین اعتبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از تکمیل عملیات احداث درمانگاه بیماران سرطانی خبر داد و گفت: برای تجهیز این مرکز نیازمند تأمین اعتبار هستیم.


رفسنجان زیبا | وحید شاهرخی محمدی در نشست خبری، با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه سرطان از دولت قبل آغاز شده و در دولت کنونی تکمیل شده است، اظهار کرد: این درمانگاه مشکل تأمین اعتبار دارد و باید تجهیز شود.

وی ادامه داد: سال گذشته برآورد لازم برای تجهیز این مرکز ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در صورت تأمین آن خدمات مؤثری به مردم ارائه خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: درمانگاه مذکور به دلیل کامل بودن حوزه خدمات به بیماران سرطانی، نیاز بیماران برای تشخیص و درمان به موقع را تسهیل می کند.

شاهرخی محمدی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مرکز ضمن کاهش رنج بیماران، از صرف هزینه های هنگفت که به دلیل عدم تشخیص به موقع در آینده رخ می دهد، جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه از خریداری دستگاه اسکن استخوان توسط خیر خبر داد و گفت: این دستگاه به صورت خصوصی خدمات ارائه می دهد اما هزینه های آن کمتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه وجود این دستگاه می تواند در تشخیص پوکی استخوان مؤثر باشد، گفت: امیدواریم با راه اندازی این دستگاه بخشی از نیاز مردم را مرتفع سازیم.

 

در حال بروزرسانی …


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید