• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حضور رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۰۹/بهمن/۱۴۰۰

حضور رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

معاون هنری شهرداری رفسنجان جزئیات بیشتری از حضور شهر رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته اعلام کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید محسن سجادی اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از نهم تا دوازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان با شعار «هر رفسنجانی یک سفیر گردشگری» در این نمایشگاه حضور یافته است، افزود: قرار است مجموعه ای از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رفسنجان در این نمایشگاه برای علاقمندان و بازدیدکنندگان به تصویر کشیده شود.

وی بیان کرد: در غرفه رفسنجان در این نمایشگاه، کارشناسان حوزه گردشگری حضور داشته و در خصوص پتانسیل ها و ظرفیتهای گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رفسنجان به بازدیدکنندگان توضیح خواهند داد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان تأکید کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت مغتنمی برای ارائه ظرفیتهای حوزه گردشگری رفسنجان که در حال حاضر به یک صنعت بسیار درآمدزا تبدیل شده، به شمار می رود.

سجادی ادامه داد: غرفه رفسنجان در نمایشگاه در بخش ویژه استان کرمان قرار دارد که شامل شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان و بم بوده و حوزه گردشگری استان کرمان را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

وی معرفی مکانهای گردشگری شهر رفسنجان، رفسنجان گردی و انتخاب افرادی به عنوان سفیر گردشگری شهر رفسنجان را از دیگر برنامه هایی دانست که در غرفه رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران پیش بینی شده است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان از حضور اتوکمپ و اتوبوس گردشگری رفسنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برای نخستین بار بخشی را در بیرون از نمایشگاه به متراژ ۱۰۰ متر برای شهرستان رفسنجان در نظر گرفتیم که در این بخش یک اتوکمپ به عنوان سفیر گردشگری رفسنجان، اتوبوس گردشگری رفسنجان و دو ماشین آفرود حضور دارند.

سجادی با اشاره به فضاهای گردشگری رفسنجان ویژه آفرودسواران، خاطرنشان کرد: حضور خودروهای آفرودی و کمپر در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران می تواند اتفاق بسیار خوبی را برای معرفی این ظرفیت رقم بزند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید