• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ثبت نام ۳۷ نفر برای انتخابات مجلس در کرمان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۹/مهر/۱۴۰۲

ثبت نام ۳۷ نفر برای انتخابات مجلس در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا پایان روز دوم از فرآیند ثبت‌نام قطعی از داوطلبان نمایندگی مجلس، ۳۷ نفر در استان کرمان نام نویسی خود را قطعی کرده اند.


رحمان جلالی در گفت و گو با خبرنگار رفسنجان زیبا، با بیان اینکه فرآیند قطعی ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس از ۲۷ مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: داوطلبین می توانند طی این بازه زمانی همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت الکترونیکی برای نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز ابتدایی از آغاز فرآیند ثبت نام قطعی، جمعاً ۳۷ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند،  افزود: در فرآیند پیش ثبت نام داوطلبین، ۱۲۵۱ نفر موفق به نام نویسی و بارگذاری مدارک شدند که از این تعداد ۹۵۸ نفر با توجه به پاسخ مراجع شش گانه، مجاز به ثبت نام قطعی شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: از مجموع ۳۷ ثبت نامی، ۱۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرمان و راور، هفت نفر در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، پنج نفر در حوزه انتخابیه شهربابک، سه نفر در حوزه انتخابیه کهنوج، دو نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، دو نفر در حوزه انتخابیه سیرجان و یک نفر در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه بوده اند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید