• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تمهیدات شهرداری برای روز طبیعت در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۱۲/فروردین/۱۴۰۲

تمهیدات شهرداری برای روز طبیعت در رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از انجام برنامه ریزی های لازم جهت رفاه حال ساکنین و مسافران نوروزی در روز طبیعت خبر داد.


رفسنجان زیبا| احمد غلامحسینی با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت جزو اولویت های مهم شهرداری است، گفت: بوستان های محله ای و حاشیه ای برای میزبانی از شهروندان و مسافران آماده شده اند.

وی از تأمین امکانات تفریحی و بهداشتی مورد نیاز در پارک ها و تفرجگاه ها خبر داد و افزود: بوستان های نماز، آزادگان، جوان، معلم، شهید مطهری و … با توجه به همزمانی روز طبیعت با ایام ماه رمضان و احتمال لغو سفرهای برون شهری، پذیرای مردم هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری هم چنین به توزیع ۷ هزار کیسه زباله در روز سیزدهم فروردین برای جلوگیری از رهاسازی زباله ها در طبیعت اشاره کرد و گفت: کیسه های زباله از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم فروردین در خروجی های شهر توزیع و هنگام برگشت جمع آوری می شوند.

غلامحسینی ادامه داد: مأمورین خدمات شهری از ابتدای روز سیزدهم فروردین در میدان خاتم الانبیاء، دوراهی سرچشمه، میدان امام رضا (ع)، پل مهدی آباد، میدان شهید آزادنیا مستقر شده و اقدام به توزیع و جمع آوری کیسه های زباله می کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید