• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تصفیه خانه آب رفسنجان شهریورماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۱۴/شهریور/۱۴۰۲

تصفیه خانه آب رفسنجان شهریورماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد

فرماندار رفسنجان گفت: تصفیه خانه آب رفسنجان با پیشرفت مناسب در حال احداث است و شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.


رفسنجان زیبا| حسین رضایی با اشاره به اینکه تابستان هر سال بر اثر گرما و مصرف زیاد آب در وسایل سرمایشی، افت فشار و تنش آب برای مردم به وجود می آید، از آغاز عملیات حفر دو حلقه چاه پدافندی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی در بازدید از آغاز عملیات حفر دو حلقه چاه پدافندی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان، گفت: به منظور عبور از بحران تنش آب و برای اینکه مردم در تابستان با مشکل قطعی آب و کم آبی مواجه نشوند، مجوز حفر دو حلقه چاه آب آشامیدنی پدافندی دریافت و عملیات حفر آن ها آغاز شد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه عمق هر چاه ۲۷۰ متر است، افزود: این دو حلقه چاه با اعتبار جمعاً ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان حفر، تجهیز، لوله گذاری و در تابستان ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی هم چنین در ادامه از روند احداث تصفیه خانه آب شرب شهرستان نیز بازدید کرد و با بیان اینکه تصفیه خانه با پیشرفت مناسب در حال احداث است، اظهار کرد: این مجموعه شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید و با ظرفیت ۹۳۰ لیتر بر ثانیه آب را تصفیه می کند.

وی خاطرنشان کرد: آب چاه های شهرستان قبل از ورود به مدار مصرف، جهت حذف فلزات سنگین به این تصفیه خانه هدایت می شوند و سپس به مدار وارد می شوند تا شهروندان از آب سالم برخوردار شوند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید