• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی به مدت یک سال تمدید شد 
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۱۱/اسفند/۱۴۰۱

تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی به مدت یک سال تمدید شد 

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار از تمدید یکساله وام های کشاورزان مربوط به بانک کشاورزی به مدت یک سال خبر داد. 


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت الاسلام حسین جلالی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته جهت تمدید وام های کشاورزان عزیز و لطف هیات مدیره بانک کشاورزی، خوشبختانه از امروز تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی با استفاده از اختیارات داخلی بانک با اخذ بخشی از متفرعات به مدت یکسال تمدید می‌گردد.

نماینده رفسنجان و انار افزود: این تمدید شامل وام های کشاورزی مربوط به پسته کاران است و سود وام دریافت و اصل آن یک سال تمدید می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این تمدید فقط تا پایان سال انجام می شود، کشاورزان هر چه سریعتر به بانک کشاورزی مراجعه نمایند و نسبت به تمدید وام های خود اقدامات لازم را انجام دهند

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در خصوص تمدید وام ها، از دولت، شورای عالی بانک ها و بانک مرکزی دستوری نیامد، خود شورای بانک کشاورزی از اختیارات داخلی خود این استفاده را کردند و تصمیم را گرفتند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه سایر بانک ها متأسفانه در این خصوص دستوری ندادند، متذکر شد: امروز هم پیگیری های خودم را انجام می دهم و با میرکاظمی جلسه ای خواهم داشت تا دستوری برای سایر بانک ها بتوانیم بگیریم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید