• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تحقق ۹۰ درصدی وعده های شهرداری رفسنجان در محلات
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۱/آذر/۱۴۰۲

تحقق ۹۰ درصدی وعده های شهرداری رفسنجان در محلات

شهردار رفسنجان گفت: بیش از ۹۰ درصد از وعده های شهرداری به محلات عملیاتی شده است.


رفسنجان زیبا| مجید کهنوجی با اشاره به رویکرد محله محوری شهرداری رفسنجان در دوره جدید، از تقسیم شهر رفسنجان به ۵۰ قسمت خبر داد و اظهار کرد: در این تقسیم‌بندی اطراف شهر که بیشترین مشکلات را داشتند به طور ویژه دیده شدند که با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.

وی افزود: طی دو سال گذشته شورای محلات در ۴۰ محله که عمدتاً در حاشیه شهر واقع شده اند، به محوریت مسجد و امام جماعت محله و هیئت امناء تشکیل شده و به هر محله نیز مبلغی تخصیص یافته است تا شهروندان هر محله مشکلات موجود را احصاء کنند.

شهردار رفسنجان ادامه داد: با احصاء و انتقال مشکلات هر محله توسط شورای محلات، شهرداری نیز برای رفع این مسائل ورود کرد و تمرکز خود را برای حل آن ها گذاشت و خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۰ درصد از وعده های شهرداری در محلات عملیاتی شده است.

وی با اشاره به لزوم تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ تا یک ماه آینده، تصریح کرد: از رابطین شورای محلات درخواست کردیم برنامه های خود را برای سال آینده ارائه دهند.

کهنوجی با بیان اینکه تا عید نوروز ۵۰ برنامه در سطح شهر اجرا و تقدیم شهروندان می شود، ادامه داد: اگر شهروندان برای گل آرایی و اجرای المان های نوروزی ایده، طرح یا پیشنهادی دارند، می توانند روزهای فرد از ساعت ۵:۱۵ تا ۷:۳۰ صبح در شهرداری مرکز واقع در خیابان تختی حضور یابند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید