• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بیمارستان صحرایی (سیار) در رفسنجان راه اندازی شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۰۲/آبان/۱۴۰۲

بیمارستان صحرایی (سیار) در رفسنجان راه اندازی شد

بیمارستان صحرایی (سیار) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات و منابع شرکت مس، مورد بهره برداری قرار گرفت.


رفسنجان زیبا| حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: بیمارستان صحرایی(سیار) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده و در شرایط بحرانی قابلیت جابجایی سریع را در مدت زمان ۱۰ دقیقه دارد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان سیار هفت تختخوابی و دارای تمامی امکانات یک بیمارستان از جمله بخش های رادیولوژی، بستری، احیا، اتاق عمل، زنان، چشم پزشکی، قلب و عروق، داخلی و دندانپزشکی است.

محققی افزود: تجهیزات این بیمارستان شامل دستگاه استریل، دستگاه قلب و الکتروشوک، سیستم اکسیژن ساز، دستگاه تنفس مصنوعی، تزریقات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم ذخیره آب اشامیدنی و غیره است که می تواند موثر و مفید واقع باشد و قادر است در بلایای طبیعی و بحران ها کمک حال باشد.

وی با بیان اینکه مجتمع مس سرچشمه در سال ۱۴۰۱تعداد ۱۵ طرح جهادی درمانی را با هدف خدمات رسانی به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در استان کرمان اجرا کرد، گفت: خدمات حوزه جهادی مجتمع مس  سرچشمه  در دو بخش پزشکی و دامپزشکی ارائه می شود.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ارائه حدمات به ۱۰ هزار دام توسط تیم جهادی مجتمع خبر داد و بیان کرد: در سال جاری ۱۵ هزار نفر از خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، زنان، قلب و عروق، داخلی و غیره بهره مند شدند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید