• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اولویت شهرداری رفسنجان مبارزه با فساد است/ کاهش آمار معوقات شهرداری طی یکسال اخیر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۵/بهمن/۱۴۰۱

اولویت شهرداری رفسنجان مبارزه با فساد است/ کاهش آمار معوقات شهرداری طی یکسال اخیر

شهردار رفسنجان با اشاره به ساماندهی وضعیت تغییر کاربری و تفکیک ها در شهرداری رفسنجان، گفت: برای مبارزه با فساد در شهرداری محکم و قاطع ایستاده‌ایم.


رفسنجان زیبا| مجید کهنوجی با تأکید بر اینکه مردم از مسئولین انتظار مبارزه با فساد را دارند و دوست دارند بدانند کجا با فساد مقابله شده است، اظهار کرد: قاطعانه عرض می‌کنم تا حدود بسیار زیادی بساط تفکیک بی ضابطه در شهرداری برچیده شده است.

وی با اشاره به اینکه تفکیک زمین یکی از راه های کسب درآمد در شهرداری است که نباید بدون ضابطه صورت گیرد، گفت: مجوز تغییر کاربری حتماً باید در کمیسیون ماده پنج اخذ شود اما در شهرداری رفسنجان بی‌ضابطه این کار انجام می‌شده است.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در حال حاضر چیزی به‌عنوان زمین‌ فروشی قانونی که توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت بخورد و بر مبنای آن کسی دخیل نباشد، وجود ندارد.

کهنوجی از تعیین تکلیف پرونده‌های ۱۵ ساله حقوقی در شهرداری و کاهش معوقات شهرداری از ۲۵ میلیارد تومان به دو میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۳۵۰۰ پرونده باز علیه شهرداری در دادگاه وجود داشت که طی یکسال اخیر به کمتر از ۵۰۰ پرونده کاهش یافته است.

وی با اشاره به تدوین بودجه دو هزار میلیاردی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۲ گفت: امسال ۶۵‌ درصد بودجه صرف امور عمرانی و ۳۵‌ درصد صرف هزینه های جاری شده است که برای سال آینده ۱۴۰۰ میلیارد تومان صرف امور عمرانی خواهد شد و ۶۰۰ میلیارد تومان صرف امور جاری می شود.

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید